İnternetdə reklamlar
necə qiymətləndirilir?
İstər internetdə
reklam verin, istərsə də saytınıza reklam yerləşdirin fərqi yoxdur internetdə
reklamın necə qiymətləndirilməsini bilməlisiniz. Bu başdan internetdəki reklam
qiymətləndirmələrini sadalayıram, sonra isə ayrı-ayrılıqda hərəsinin öz
mənasını izah edəcəyəm.
1. CPM
2. CPC
3. CPL
4. CPA
1. CPM nədir?
CPM(Cost Per Mille) sözünün
mənası Azərbaycan dilində “1000 göstəriş başına qiymətləndirmə” deməkdir. Daha
sadə dildə desək, yəni internetdə hər hansısa saytda CMP üzrə reklam vermək
istəyirsinizsə və reklamın qiyməti 1 dollardırsa, onda bu verdiyiniz reklamın
1000 dəfə göstərilməsi qarşılığında 1 dollar ödəyəcəksiniz deməkdir.
2. CPC nədir?
CPC(Cost Per Click) sözünün
mənası isə “Hər edilən klik başına ödəmə” deməkdir. Bu reklam növü reklam
verənlər üçün CPM-ə nisbətən daha əlverişlidir, çünki verilən reklamın hər boş
yerə göstərilməsinə görə pul çıxılmayacaq, əksinə hər klikə görə sizdən pul
çıxılacaqdır.
3. CPL nədir?
CPL(Cost Per Lead) yəni “hər qeydiyyat
və ya formun doldurulması başına qiymətləndirmə”dir. Bu model isə yuxarıdakı 2
reklam növünün ikisindən də əlverişlidir və ona görə də hər ikisindən də
bahalıdır. Çünkü burada siz pulunuzu yalnız hər edilən səhifə göstəriminə və ya
hər edilən məqsədsiz klikə görə ödəmirsiniz, əksinə yalnız göstərdiyiniz
ünvanda hər qeydiyyat üçün pul ödəyirsiniz. Burada artıq satış etmək sizə qalır
ki, bu da sizin işləməyinizə bağlıdır.
4. CPA(Cost Per Action) bu sözün
mənası isə “Hər edilən hərəkət başına ödəmə” deməkdir. Burada dediyimiz “hərəkət”
sizin istədiyiniz hər şey ola billər. Daha sadə dildə desək, yəni verdiyiniz
reklamın yalnız hər satışı üçün pul ödəyirsiniz. CPS də bu modelin konkret “Cost
Per Sale” modeli, yəni “hər edilən satış başına ödəmə” modelidir. Bu model reklam
verən üçün yuxarıda göstərilən bütün 3 modeldən də ən əlverişli modeldir.
CPM nədir, CPC nədir, reklam qiymətləndirilməsi,
CPM nədir, CPC nədir, reklam qiymətləndirilməsi,
Yorumlar
Yorum Gönder